Łukasz Piszczek został twarzą kampanii telewizyjnej producenta bram, okien i rolet Krispol, pod hasłem „Gwarancja spokoju”. Pomagaliśmy współtworzyć jedną z większych akcji marketingowych firmy.
Ruszyła ogólnopolska kampania promocyjna marki Krispol. Kampanię poprzedziła emisja teasera „Kogo spotka Łukasz?” na oficjalnym profilu sportowca na Facebooku. Zaprosiliśmy fanów do wzięcia udziału w konkursie polegającym na napisaniu dalszej części historii. Cała akcja spotkała się z pozytywnym odbiorem. Szczęśliwcy, którzy poprawnie odpowiedzieli na pytanie odebrali już atrakcyjne nagrody podpisane przez Łukasza.
Produkcją i kreacją kampanii zajęły się agencje Chapter1 i Papert Pictures. Za działania w internecie odpowiadają Sprawny Marketing i socialnet. Panowanie i zakup mediów powierzono domowi mediowemu Media Concept.
Spot reklamowy w telewizji mogliście oglądać w dniach 28.08- 04.09. Video dostępne jest także na platformach VOD. Dodatkowo w internecie, prasie budowlanej, radiu RMF FM oraz w sieci salonów firmowych.
pozostałe_akcje
kontakt
kontakt